Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Project αισθητικής αναβάθμισης του σχολείου


Project αισθητικής αναβάθμισης του σχολείου
Υπεύθυνη project Σκαρλάτου Θεανώ

Συνέντευξη από μαθητές που συμμετέχουν:

1.Πως αισθάνεσαι που είσαι στο project της ζωγραφικής?

·       Είμαι πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη που βρίσκομαι σε αυτό γιατί είναι δημιουργικό και πρωτότυπο.
·       Χαρούμενη γιατί ήθελα πολύ να πάρω μέρος
·        Ευχαριστημένος που μπήκα σε αυτό γιατί ήταν η πρώτη μου επιλογή.

2.Επιλέξατε το project γιατί σας άρεσε ή γιατί ήταν εύκολο?
·       Γιατί μου άρεσε επειδή η ζωγραφική είναι κάτι που αγαπώ.
·       Ο συνδυασμός και των δύο με οδήγησε να το επιλέξω.
·       Δεν είναι καθόλου εύκολο αν και φαίνεται.
·       Παρόλο που είμαι στην ομάδα καθαρισμού είναι ένα ευχάριστο project και μου αρέσει πολύ.

3.Ποια είναι η δουλεία σας?

Έχουμε χωριστεί σε τρείς ομάδες. Την ομάδα καθαρισμού, την ομάδα ζωγραφικής και την ομάδα παρουσίασης.


4.Τι θα ζωγραφίσετε?

Θα ζωγραφίσουμε μια τρύπα στο τοίχο, που από μέσα θα φαίνεται η νεκρή φύση αλλά θα έχει και ζωντανά στοιχεία όπως πουλιά και ζώα.


                                                                              1-3-2012
                                                               Κατερίνα Ουζούνη
                                                               Κατερίνα Λούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου